Рефлексія

 Модуль 10-11:  

Створив презентацію та  веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
Створив план впровадження теми;
Створять документ для фасилітації;
Перевірив наявність усіх складових свого Портфоліо;
Підготувався продемонструвати своє Портфоліо

Модуль 9: 

Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Надана допомога учням стати самоспрямованими в навчанні;
Створив форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;

Модуль 8: 

Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
Доопрацював плани оцінювання;
Створив форму для підсумкового оцінювання;
Вніс зміни до Плану вивчення теми;

Модуль 7:  

Переглянув і оцінив приклад учнівської презентації, учнівської публікації,
Вніс зміни до свого Плану вивчення теми;

Модуль 6: 

Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;

Модуль 5:  

Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Розглянули та обговорли закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
Створив списки використаних джерел;

Модуль 4:  

Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання
Створив перший варіант плану оцінювання;

Модуль 3: 

Проаналізував можливі теми для створення портфоліо.
Вивчив вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Сформулюва основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів

Модуль 2:

Систематизував свої знання про метод навчальних проектів.
Розглянув приклади портфоліо.

Модуль 1:

Ознайомився з ресурсами тренінгу. Створив папку для зберігання матеріалів власного портфоліо.
Створив власний блог.

Немає коментарів:

Дописати коментар