Модуль 10-11:
Створив презентацію та веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;Створив план впровадження теми;
Створять документ для фасилітації;
Перевірив наявність усіх складових свого Портфоліо;
Підготувався продемонструвати своє Портфоліо
Модуль 9:
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;Надана допомога учням стати самоспрямованими в навчанні;
Створив форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Модуль 8:
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;Доопрацював плани оцінювання;
Створив форму для підсумкового оцінювання;
Вніс зміни до Плану вивчення теми;
Модуль 7:
Переглянув і оцінив приклад учнівської презентації, учнівської публікації,Вніс зміни до свого Плану вивчення теми;
Модуль 6:
Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;Модуль 5:
Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;Розглянули та обговорли закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
Створив списки використаних джерел;
Модуль 4:
Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінюванняСтворив перший варіант плану оцінювання;
Модуль 3:
Проаналізував можливі теми для створення портфоліо.Вивчив вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Сформулюва основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів
Модуль 2:
Систематизував свої знання про метод навчальних проектів.Розглянув приклади портфоліо.
Модуль 1:
Ознайомився з ресурсами тренінгу. Створив папку для зберігання матеріалів власного портфоліо.Створив власний блог.
Немає коментарів:
Дописати коментар